منتدى الاصدقاء
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى الاصدقاء

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نختار مين ولا مين

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin

بطاقة الشخصية
اوعى وشك: المشرف على هذا المنتدا (الديشة)

نختار مين ولا مين Empty
مُساهمةموضوع: نختار مين ولا مين   نختار مين ولا مين I_icon_minitimeالأربعاء يونيو 18, 2008 1:53 pm

صاحبك و اللا حبيبك؟؟
عمرك اتحطيت في الموقف ده قبل كدة؟ تخيل كدة انحبيبك جيه قالك في مرة( يا انا يا صاحبك في حياتك) هتعمل ايه؟؟؟؟؟؟ طبعا انا مش بتكلم هنا على واحد بتشوفه في الجامعة و اللا في النادي و بينكم سلامو عليكم وعليكم السلام و كلمتين و اقلب يكش يولع و اللايغور في داهيه حبيبي طبعا 00 لأ ده اصلا مش صاحب ده مجرد زميل 00 انا بتكلم على صاحبك00صديق عمرك00صاحبك الأنتيم 000 تعرفوا بعض بقالكم سنييييييين ع الحلوة و عالمرة سوا 00نصك التاني 00 صاحبك جدا جدا جدا بينكم ذكريات جميله أوي مع بعض و خروجات وهزار وخناقات و مواقف مش هتنساها في عمرك كله00صاحبك اللي الناس بيحسدوك عليه و يقولولك انا عمري ما شفت اتنين اصحاب بيحبوا بعض كدة و الله بجد ايه ده انتوا فظاع و لايقين على بعض اوي 00تقوم انت تخمس في وشه و تقول (قلاعوذ برب الخلق) قول ما شاء الله 000 يمهو بعدين تقوم قايل تسؤ بس 00000000بس التاني ده حبيبي 00حبيبي00 عارف يعني ايه حبيبي ؟؟؟؟؟يعني أرق كلمة00و أطيب قلب00 و أجمل وقت انا بعيشه يعني اللي الدنيا دي كلها ما تسواش حاجة قصاد حضنه الحنين اللي بينسيني هموم الدنيا كلها00حبيبي اللي لازم اسمع صوته قبل ما انام و انام احلم بيه و اصحى اتصل بيه واقوله وحشتني 00ده انا ابيع الدنيا كلها علشانه
00(هو ده حبيبك و هو ده صاحبك)
طيب تخيل كدة الموقف ده معايا ناس دخلوا بينك انت و صاحبك و حبيبك00 نقلوا كلام على لسان ده لده و من لسان ده لده و حبيبك عرف 00اتنرفز طبعا و كلمك و قالك شفت صاحبك يا امور عمل ايه مش هو ده صاحبك اللي بتقول عليه سرك اهو راح قال و عاد و سواو نعم الصحوبيه والله00 انت بيتلعب من ورا ظهرك و انت و لا دريان بحاجة

00(مع العلم انك عارف ان صاحبك مظلوم بس لسه ماتعرفش مين السبب ف اللي بيحصل ده)و يقول بص مالآخر يا انا يا صاحبك في حياتك هااااااا ممكن ساعتها تعمل ايه؟
و انت مقهور من الكلام اللي بيقولوا حبيبك على صاحبك و هو مظلوم و انت ما تقبلش عليه و لاكلمةتقوم انت زي الأمور و الجلاله واخداك كدة ترد عليه بكل حماسه و تقوله و انت متنرفز 00( نعم00 انت اتجننت ؟؟ 00 يا ابني انت عارف ان الدنيا دي كلها كوم و صاحبي ده كوم تاني خالص 00 انت ازاي تقول كدة و انت عارف ردي كويس أوي 00ده صاحبي يا ابني00 صاحبي 00 هه قال يا انا يا صاحبك قال00 00و تمصمص بشفايفك!!!!)يقوم هو ياخد كلامك اللي زي الدبش ده و يتصدم و يقولك (خلاص خلاص انا فهمت 00 ماشي 00ياريت ترجعب حياتك قبل اللحظة اللي قولتلك فيها بحبك 00 و نبقى صحاب زي ما كنا 00 مع السلامه)00تقوم انت تقول باي و ترزع السماعة بسرعة و انت متنرفز و تفضل ساكت ساكت ساكت000ححححححح يالهوي ايه اللي انا عملته ده 00 انا اتجننت و اللا ايه؟؟ يا ربي امتى هتقص لساني ده 00الناس كلها ليها يا اما لسان
https://pomba.mam9.com

نختار مين ولا مين
صفحة 1 من اصل 1